۸ آبان ۱۳۸۹

احساس خوشبختی ...

از خودم راضی هستم!!!

چون تو این دوره زمونه که آدمها کلی تلاش می کنند تا کمی شاد باشن، تا کمی احساس خوشبختی کنند
من به راحتی با شنیدن چند تا قطعه موسیقی می تونم به اندازه یه دنیا حیات و انرژی بگیرم و احساس خوشبختی کنم، به همین سادگی :-)
برای احساس خوشبختی لازم نیست زیاد کارای خیلی خاص و عجیب کنید می شه با چیزای خیلی کوچیک هم روحتون به پرواز دربییاد :-)

یه شبکه تو ما.هوار.ه هست به نام "4" که بیشتر آهنگهای دهه نود را می گذاره و امروز هم که کولاک کرده... :-)
مرسی شبکه "4" که تو این بعد از ظهر با این شاهکارهای موسیقی دهه نود به من یه دنیا انرژی دادی :-)
مرسی رادیو پیام، مرسی رادیو آوا، که خیلی صبح ها و بعدازظهرها، با انتخاب های زیبا از موسیقی های فوق العاده، قدرت شروع یه روز تازه را به من دادید و خستگی پایان یک روزکاری و ترافیک سنگین بعدازظهر را از من گرفتید :-)
مرسی خدای مهربون که به من روحی بخشیدی تا بتونم لبخند بزنم، خوشحال باشم و دوستت داشته باشم :-) آخه این روزها واسه خیلی از آدمها، این کارا خیلی سخت شده، "لبخند زدن"، "خوشحال بودن" و "دوست داشتن" !!! خیلی سخت شده یا شایدم دیگه یادشون رفته ؟!

۳ نظر:

  1. "الها ! ترا سپاس به داده ها و به نداده هایت.
    چرا که در داده هایت، نعمت است و در نداده هایت، حکمت.
    ترا سپاس بیکران که داده هایت بی کران است
    روزی رسانی شکر
    ترا سپاس به هرچه داده ای
    کم یا بیش
    ترا سپاس به هر که داده ای
    غیر یا خویش"

    پاسخحذف
  2. مرسی از تو دوست خوب که این شادی و حس خوشبختی از نوشته هات به منم منتقل شد

    پاسخحذف
  3. من تازه این نوشته ات را خوندم و بسیار خوشحال شدم از این حس خوب. امیدوارم این حس را همیشه حفظ کنی.

    پاسخحذف